Pogoji poslovanja

Registracija:

Ob naročilu izdelka v spletni trgovini www.umx.si se je potrebno registrirati. Med registracijo si uporabnik sam izbere uporabniško ime in geslo, ki ju bo uporabljal pri vseh nadaljnih nakupih. Ponudnik si pridružuje pravico da lahko po telefonu preveri vsakega na novo registriranega člana. Z uspešno izvedeno registracijo soglašate z vsemi pogoji poslovanja, ki so navedeni na spletni trgovini www.umx.si.

Naročanje:

Vsa naročila potekajo preko spletne trgovine www.umx.si in so dostopna 24ur na dan in 7 dni v tednu. Izbirate lahko med vsemi objavljenimi izdelki, če pa želenega artikla ne najdete nam pošljite e-mail na info@umx.si in obvestili vas bomo ali je dobava možna. Cene veljajo do dne objave novega cenika na spletni strani. Izdelke dostavimo preko dostavne službe pošte Slovenije, razen če kupec navede, da bo naročilo prevzel osebno na sedežu podjetja.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik odda naročilo (preko spletne trgovine, elektronske pošte ali telefona). Pogodba bo shranjena pri našem podjetju 30 dni po prevzemu, dostop do nje je možen osebno ali po pošti.

Nakup strankam iz drugih držav članic EU je omogočen pod enakimi pogoji kot slovenskim strankam.

Postopek registracije:

Če ste nova stranka se je za začetek potrebno registrirati, koraki registracije so naslednji. Kliknete na Moj račun in nato pod rubriko Nov kupec kliknite Nadaljuj, kjer je potrebno vnesti podatke, ki so označeni z zvezdico, prav tako si izberete poljubno geslo, ki ga vnesete pod Geslo in še enkrat pod Potrditev gesla, kliknite Nadaljuj in izpiše vam, da ste se uspešno registrirali. še enkrat kliknete Nadaljuj in že lahko koristite vaš ustvarjen račun.

Na vaš e-poštni naslov, ki ste ga vnesli dobite še potrdilo o registraciji.

Ob naslednji uporabi spletne trgovine kliknete na Moj račun, vnesite vaš e-poštni naslov, ki ste ga uporabili za registracijo, ter vaše geslo, ki ste ga izbrali pri registraciji. Nato kliknete Prijavi se in že lahko nakupujete.

Postopek naročanja in popravilo naročila:

Za naročilo izbranega artikla je potrebno opraviti naslednje korake.

1. korak:

Izberite Velikost ali Barvo artikla (vsi artikli nimajo te možnosti), kliknete V košarico, napišete količino, ki jo želite naročiti, kliknete Osveži in nato Naročilo.

2. korak (Informacije o dostavi):

Tukaj lahko dodate komentar k naročilu, s klikom na Spremeni naslov pa izberete drug naslov za dostavo pošiljke.

3. korak (Informacije o plačilu):

Trenutno je na voljo samo plačilo po povzetju.

4. korak (Potrditev naročila):

Pregled in popravilo naročila. Naslov dostave – s klikom na Uredi lahko popravite podatke naslova dostave pošiljke. Izdelki – s klikom na Uredi lahko odstranite izbrane izdelke, spremenite količino določenega izdelka ali se vrnete nazaj v trgovino in dodate še druge izdelke. Naslov plačnika – je enak naslovu dostave. Način plačila – trenutno je na voljo samo plačilo po povzetju. S klikom na Potrdi naročilo je nakup zaključen in več ni možnosti popravila le-tega.

Dobavni rok:

Dobavni rok je od 2 do 11 dni. Na dobavni rok vpliva naročena znamka artikla in dobavljivost artikla. Naši dobavitelji imajo večino artiklov na zalogi, v primeru če ga mi nimamo. V primeru, da naročen artikel trenutno ni dobavljiv, vas o tem pravočasno obvestimo na vaš e-naslov.

Cene in plačilo:

Cena izdelkov je takšna, kot je v trenutku naročila na naši spletni strani. Razen v primeru napake. Končna cena izdelka je lahko manjša ob uveljavljanju ustrezne kode za popust.

Čeprav si na vse načine prizadevamo, da so cene prikazane na spletni strani pravilne, lahko pride do napake. Če odkrijemo napako, vas bomo o tem ustrezno obvestili, in vam zagotovili možnost, da naročilo potrdite ali odpoveste. Če ne bomo mogli stopiti v stik z vami, naročila ne bomo obdelali in se bo smatralo za odpovedano, pri čemer vam bomo morebitno plačilo povrnili.

Cene izdelkov se lahko kadarkoli spremenijo, vendar razen v primeru napake, ne vplivajo na vaše naročilo.

Cena na spletni strani vključujeo DDV, ne vključujejo pa stroška dostave, ki se obračuna ob koncu nakupa pri skupni ceni.

 

Plačilo blaga je možno na sledeče načine:

Z gotovino po povzetju:

Kupec plača naročilo dostavljavcu z gotovino, ko mu le-ta dostavi naročeno blago. Celotna kupnina + stroški dostave, ki so navedeni v našem ceniku dostave.

Preko TRR po izdanem predračunu:

Kupcu izdamo predračun zahtevanega blaga ali naročila in ga poravna na TRR podjetja preden je paket odposlan.

Na sedežu podjetja z gotovino:

Kupec plača z gotovino na sedežu podjetja po izdanem računu.

Dostava blaga:

Če ste pri naročilu izbrali možnost "Dostava po pošti" vam bomo naročeno blago dostavili preko Pošte Slovenije. Cena dostave je zaračunljiva glede na težo.

Pri nakupu po povzetju in pošiljanju preko Pošte Slovenija je treba prišteti še provizijo za odkupnino, v vrednosti 1,46€ z DDV.

CENIK POŠTNIN
 
MASA V KG POŠTNINA Z DDV ODKUPNINA Z DDV SKUPAJ
DO 0,5 2,56€ 1,46€ 4,03€
0,5-2 3,19€ 1,46€ 4,65€
2-5 3,92€ 1,46€ 5,38€
5-10 4,77€ 1,46€ 6,23€
10-15 5,61€ 1,46€ 7,08€
15-20 6,46€ 1,46€ 7,93€
20-25 7,57€ 1,46€ 9,03€
25-30 8,62€ 1,46€ 10,09€
30-40 10,11€ 1,46€ 11,58€
40-50 11,80€ 1,46€ 13,27€
     

 

Zamenjava blaga:

Če kupec naroči artikel in mu ne ustreza (prevelik, premajhen, napačen nadomestni del,….) ter ga želi zamenjati, nas mora o tem obvestiti 3 dni od prejetja blaga. V naši vednosti in po dogovoru nam artikel pošlje nazaj in poslali mu bomo tistega za katerega smo se dogovorili. Edini strošek, ki bremeni kupca je vračanje artikla in ponovna dostava.

Blago za zamenjavo mora biti NOVO (v originalni embalaži, z etiketami, nerabljeno, ...). Če smatramo, da je blago bilo uporabljeno ali je brez etiket, embalaže ter poškodovano vam ga žal ne moremo zamenjat.

Vračilo blaga:

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe (nakupa), ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku 14 dni od prevzema. Nato mora v roku najkasneje 14 dni po sporočilu blago v nespremenjeni količini, obliki in nepoškodovano v originalni embalaži, poslati podjetju (UMX d.o.o. , Trebče 8, 3256 Bistrica ob Sotli). Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom pogodbe (nakupa), je neposreden strošek vračila blaga. Vračila z odkupninami ne sprejemamo.

Vračilu kupec obvezno priloži kopijo računa. Kupnino za izdelek mu bomo nakazali na TRR, ki nam ga mora posredovati ob vračilu blaga. Nakazilo bomo izvršili takoj, ko je to mogoče, najkasneje v 14 dni od odstopa pogodbe (nakupa).

Vračilo blaga ne velja v primeru artiklov izdelanih po meri naročnika ali izdelkov, ki jih ni v redni ponudbi in so bili naročeni na posebno zahtevo kupca.

Kupec je po izvedbi naročila, dolžan v vsakem primeru prevzeti dostavljeno blago in nato v 14 dneh od prevzema sporočiti, da odstopa od pogodbe. Če kupec ne prevzame blaga, ki ga je naročil, mu ponudnik zaračuna administrativne stroške v višini 15% vrednosti blaga, ki ga je kupec vrnil oziroma minimalno 5,00 EUR.

Podjetje ni zavezano k nobenim kodeksom ravnanja.

Garancija:

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali računu. Garancija velja ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo izdelka. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije ali pa podatek v tem času ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Stvarna napaka

Kupec mora prodajalca obvestiti in podati natančen opis napake skupaj z reklamacijskim obrazcem na info@umx.si ali 031562808.

Kupec mora prodajalcu omogočiti pregled izdelka s stvarno ali prikrito napako. Če napaka ni sporna, prodajalec kupcu zamenja izdelek ali vrne kupnino najkasneje v 8 dneh od prejema reklamacije. Če se prodajalec ne strinja s stvarno napako oziroma o njej obstaja spor, mora prodajalec kupcu v enakem roku podati pisen ugovor.

Prodajalec bo poskrbel, da bodo vsi izdelki z naslova reklamacij zamenjani oziroma bo za njih povrnjena kupnina na TRR. Si pa prodajalec pridržuje pravico zavrnitve reklamacije v primeru:

  • Da vrnjeno blago nima varnostnega pečata oziroma ni v orginal embalaži. 
  • Če prodajalec ugotovi, da je izdelek poškodovan oziroma neuporaben kot posledica nepravilnega  ravnanja kupca.
  • Da je vrnjeno blago poškodovano s strani kupca.

 

Pritožbe, reklamacije in informacije:

Vsako reklamacijo bomo poskušali rešiti v dobro kupca, v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov.

Prodajalec spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov. Prodajalec ima vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb in ima določeno osebo, s katero se v primeru težav uporabnik (kupec) lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Uporabnik (kupec) se v primeru težav lahko po pomoč obrne na tel. št: 031562808 . Pritožbo lahko (kupec) odda na elektronski poštni naslov info@umx.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Prodajalec bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil uporabniku (kupcu), kako dolgo jo bo obravnaval ter ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Prodajalec so bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena je za reševanje vseh sporov med prodajalcem in uporabnikom (kupcem) pristojno Okrožno sodišče v Celju. Prodajalec in uporabnik kot udeleženca v elektronskem poslovanju medsebojno priznavata veljavnost elektronskih sporočil na sodišču.

Za te splošne pogoje poslovanja in za vse spore med upravljavcem, prodajalcem in uporabnikom velja in se uporablja slovensko materialno in procesualno pravo, pri čemer se ne uporabljajo pravila mednarodnega zasebnega prava, ki bi dokazovala na uporabo kateregakoli drugega prava.

Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

Za izvensodno reševanje sporov ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov.

V primeru nerešenega spora se lahko kupec tudi obrne na platformo za reševanje sporov. 

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

Podjetje:

UMX, trgovina in storitve d.o.o. 

Trebče 8, 3256 Bistrica ob Sotli

Davčna št. SI76275353 (je zavezanec za DDV)

Matična številka: 7005270000

Osnovni kapital: 7.500,00 EUR 

Telefon: 031562808

Elektronski naslov: info@umx.si

Družba je registrirana pri Okrožnem sodišču v Celju in vpisana v sodni register pod št: Srg 2016/3061.

Sedež in poslovni naslov podjetja sta enaka.

 

Potrdi piškotke

Politika piškotov

Stran za svoje pravilno delovanje uporablja piškotke.
Prosimo potrdite uporabo piškotkov z klikom na gumb potrdi